Storytelling Event

Hoe vertel je het verhaal van jouw bedrijf op een aantrekkelijke manier? En zijn de kanalen wel geschikt voor de gewenste doelgroep?

 

Wij nemen je mee in de wereld van storytelling!

27 Okt 2022

Dordrecht

RAFTHERD_fotoshoot_090.JPG

De sprekers

Laat je inspireren door professionals uit het vakgebied!

Alen Sirovica

Eigenaar & Oprichter

the HERD

Onderwerp:

De wereld van podcasting voor bedrijven

1584800415546.jpeg

Oscar Mooy

Eigenaar & Oprichter

Aidem Agency

Onderwerp:

Hoe kan je als merk TikTok inzetten om te groeien?

Lieke van der Plas

Eigenaar & Zakelijke vlogger

LEF Media

Onderwerp:

Hoe maak je content dat deelbaar is en interactie opwekt?

 

Programma

Hoe ziet de dag er precies uit?

27 Oktober 08:30 tot 13:15

ELE2102_Raft_078.jpg

Ontvangst

De dag starten met een kopje koffie en wat lekkers

08:30 - 09:00

ELE1902_Office_116-2560x1440.jpeg

Plenaire Start

We beginnen het programma met een korte introductie en kennismaking

09:00 - 09:30

RAFT_portraits_060_edited.jpg

De wereld van podcasting voor bedrijven

Moet je een podcast voor je bedrijf opzetten? Wat komt hier allemaal bij kijken? En wat levert een goede podcast voor je marketing eigenlijk op? Alen Sirovica, mede-oprichter van the HERD en podcast host van de Digitaal Bijpraten podcast, neemt je mee in de wereld van podcasting.

09:30 - 10:30

Coffee with Stroopwafel

Koffiepauze

Een korte break

10:30 - 10:45

1584800415546.jpeg

Hoe kan je als merk TikTok inzetten om te groeien?

TikTok is een steeds serieuzere platform en lang niet meer alleen voor jongeren.

In 2022 had TikTok 1,7 miljoen gebruikers. Inmiddels is dit gegroeid naar ruim 3 miljoen gebruikers. Maar is dit een reden om TikTok serieus te nemen? Oscar Mooy, Eigenaar van TikTok agency Aidem, neemt je mee in hoe merken TikTok al inzetten voor hun groei.

10:45 - 11:45

LEFMEDIA_AE_54_edited.jpg

Hoe maak je viral content?

We investeren veel geld en tijd in onze content. En helaas zien we veel content verdwijnen in de algoritmes van de social media kanalen. Hoe maak je nou content wat blijft hangen bij je doelgroep? Nog beter; hoe maak je content dat deelbaar is en interactie opwekt? Lieke van der Plas, eigenaresse van LEF Media, neemt je mee in de algoritmes van LinkedIn en Instagram en laat je zien waar je op moet letten om je posts beter te laten presteren.

11:45 - 12:45

Image by 燕珊 张

Plenaire Afsluiting & Lunch

We blikken met elkaar terug op de ochtend met een broodje en een drankje

12:45 - 13:15

Bedankt voor je aanvraag. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Aanmelden

Vul de onderstaande gegevens in en wij nemen contact met je op